Nyårslöfte?

publicerad den 2010-01-01 kl 15:47:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har aldrig nyårslöften. Anledningen kan vara att jag vet att jag inte kommer hålla dom, så varför lova något och sedan bli besviken? Pessimistiskt kan tyckas, men jag känner mig själv, haha.

Nyårsdagen. Finns det någon bättre dag? Det är den enda dagen som man kan ligga hemma hela dagen och titta på film utan att få dåligt samvete. Själv har jag faktiskt pysslat om mig själv lite. Duschat, rakat benen och lagt ansiktsmask. Man känner sig så himla mycket fräschare när man har rakade ben!

Förresten, jag var med mamma, pappa och Anton på Naturhistoriska Riksmuseet i onsdags! Nästa inlägg blir fullt med bilder.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback