Onsdag

publicerad den 2010-01-27 kl 12:54:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan. Onsdag är det idag. Imorse började jag undra om det var något fel på min mage. Jag åt mellanmål kl 15 igår, och sedan dess hade jag inte varit hungrig alls. Jag åt ingenting till middag igår för det kändes som att jag skulle spy bara jag tittade på maten. När jag kom hem från Nybrokajen så tvingade mamma i mig en knäckemacka, som om jag var 3 år. Imorse när klockan ringde kl 7 så var jag fortfarande inte hungrig. Jag drack te och juice till frukost, men fick inte i mig en enda tugga av mackan. Sen var det ju dags att åka till skolan för att ha möte med studierektorn och mentor. Mamma & jag möttes vid Liljeholmen. Det var inte förrän vi satt på bussen hem som jag blev hungrig, och då gick det upp för mig att jag måste ha varit omedvetet nervös inför mötet! Så när jag klev av bussen hemma så gick jag till Claras och köpte med mig en kycklingsallad med avokado och bulgur. Otroligt gott!

Okej, nu babblade jag på som bara den. Jag har tänkt att bara ta hand om mig själv idag, så jag har precis gjort en superstor vaniljlatte till mig själv och tänkte hoppa in i duschen snart. Sen blir det fixning av naglar. Nu ser dom hemska ut med gammalt lack som är lite avskavt.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback