Härliga dagar!

publicerad den 2010-07-09 kl 10:18:04 i kategorin Twilight l Kommentera (0)

Godmorgon!
Idag är jag på strålande humör! Inte så konstigt i och med att JAG SÅG ECLIPSE IGÅR!!!! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det. Den var så underbar så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är också glad att jag valde att vänta med att se den för nu var det lugnt, utan skrik så fort Edward eller Jacob var med i bild. Nu var det bara skratt ibland, men då skrattade ju jag också så då är det ju bara kul :) Det här var helt klart den bästa filmen hittills och jag vill se den igen. Idag. Nu. Haha. Lite omöjligt i och med att jag har Anton hemma idag, men ikväll kanske....
TUSEN PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback