-

publicerad den 2010-06-22 kl 22:01:09 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Halloj!
Det har jag minsann aldrig använt som hälsningsfras förut, haha!
Imorgon ska jag iväg tidigt. Pissigt. Jag ska till vårdcentralen och ta prover igen, och dom måste tas på morgonen och på fastande mage. Jag får åka med mamma på morgonen, så det är ju tur. Annars hade jag nog dött. Efter det går jag nog till min mormor för att äta frukost och sen skulle dom tydligen ha midsommarfirande på mammas jobb för alla gamlingar som även utomstående får gå på. Och jag känner mig som en sjukpensionär, så det passar mig utmärkt, haha. Det blir alltså inget bloggande förrän imorgon kväll.
Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback