Midsommar

publicerad den 2010-06-26 kl 12:04:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hejsan svejsan och godmorgon!
Nu är midsommar över för det här året. Om man inte räknar med all mat som fortfarande finns kvar förstås. Jag & Anton började redan igår morse och åkte traktor till en äng och plockade blommor till midsommarstången. Sedan var det ju lunchen som alltid är trevlig. Vi hade vänner till familjen som var här och firade med oss. Kl 15 är det dags att gå till midsommarstången. Mamma, Anton & Jim dansade men jag stod över... Dessutom var det fruktansvärt varmt så jag förstår inte hur dom orkade. Vi satt där på ängen och fikade med bullarna som jag hade bakat dagen innan och tårtan som mamma & Anna gjorde precis innan vi skulle gå. Det var mycket smaskigt, haha. Efter att barnen hade varit med på lekarna som anordnades av föreningens pappor (!) så gick vi hem. Jag hade väldigt hög feber igår så jag tog ytterligare en ipren då och vilade mig i några timmar. Till middagen så var man konstigt nog hungrig igen så grillad fläskfilé satt fint. Till efterrätt hade jag bakat cupcakes som blev supergoda! Jag ska ge er receptet någon gång. Så det var min midsommar. Hur firade ni?
Jag kan också säga att det blev lite mycket vin för mig för jag mådde fruktansvärt illa hela natten. Inte kul..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nea
söööta Carro! så är det inte! dom kunde inte fått något finare och mer värdefullt! du ska inte tänka så! du är en så otroligt bra och älskvärd människa att det inte finns egentligen. jag och många många fler bryr oss så enormt mycket om dig och vi älskar dig och hoppas att allt vänder så fort som möjligt! finns här för alltid! <3<3<3<3
2010-06-30 @ 23:43:55
URL: http://billinnea.blogg.se/
Postat av: Nea
oj min data e knäpp, det där skulle varit på ditt senaste inlägg men jag vet inte vad som hände! tokigt.... aja, det är så sant så ändå <3<3<3
2010-06-30 @ 23:45:00
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback