Dagarna kommer och dagarna går

publicerad den 2010-03-03 kl 11:16:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!
Kan ni fatta att det redan är 3:e mars? Tiden går så sjukt fort, fast på ett bra sätt. Jag vill att det ska bli vår. Nu. Haha.

Snart ska jag iväg till Strandtorget och möta Dodds för lunch på Claras!
Jag tror att jag kommer satsa på en clubsandwich, eller en kycklingsallad. Supermumsigt!

Jag gick förresten en promenad med Mirre igår.
Hon ringde vid halv två och frågade om jag ville följa med ut och gå med lilla hunden. Såklart ville jag det! Det är ju mycket roligare att promenera med bra sällskap! Mirre lyckades dessutom tappa kopplet en gång och för att fånga det satte hon sig ner på marken. Ni skulle sett det, för det såg så himla roligt ut så jag skrattade nästan så jag grät! Haha!

Men nu ska jag slänga på mig lite smink innan jag beger mig ut i solen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Ha ett super bra lov :D <3
2010-03-04 @ 13:30:57
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback