Nyshoppat

publicerad den 2010-03-01 kl 20:12:26 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Nämen goddag!
Idag har jag varit igång hela dagen! Vid 8 på morgonen så lämnade jag & Eva huset för att ta oss till IKEA i Kungens Kurva. Vi var där strax innan 10. Eva skulle på möte där, så medans hon var där så gick jag runt i varuhuset och tittade. Det är himmelriket för mig. Jag älskar IKEA! Här är vad jag köpte;


Aina Metervara, 59 kr/m


Klädrulle, haha! 9 kr!


2 tavellister, 35 kr/st


Tindra Doftljus, 19 kr

Sen shoppade jag även på H&M!
Först H&M på Drottninggatan och sedan H&M i Tyresö Centrum, haha! Jag köpte ett par svarta leggings, en mörkgrå t-shirt med spets-puffärm plus tröjan nedan fast vit och jeansen nedan.



Jeansen kostade bara 199 kr!

Nu ska jag stänga av datorn för ikväll tror jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback