Smile!

publicerad den 2010-03-04 kl 19:05:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan! :D
Jag vet inte varför, men idag är jag glad! Igårkväll var allt piss, men när jag vaknade idag så kändes allt okej igen. Jag köpte med mig thaimat och åkte till mammas jobb för att äta lunch med henne, mysigt. Efter det gick jag till centrum och köpte dekorationssten, nagellack och ny ögonfranstång. Sen gick jag till mormor och fick massor med spetsband och gamla smycken! Plus att jag fick låna ett superfint, virkat, vitt överkast! Jag håller ju på och virkar ett eget, men det lär ju ta ett tag.

Jag har tänkt att ta en bild på vad jag gjorde med dekorationsstenarna, men jag får se hur det blir med den saken.
Jag måste ju också visa vad jag pysslade med igår! Jag kan säga att det involverade nitar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra
åååhåå nitar :'D now i'm courius :D <3
2010-03-05 @ 13:06:50
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback