I can leave my troubles behind

publicerad den 2010-03-20 kl 11:11:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon!
Idag är det lördag och det är sol här i Leksand! Hur är det nere i Stockholm? Eva har cyklat iväg till skolan idag igen för att måla och fixa till i skolan. Temat är Alice i underlandet! Visst är det coolt? Dom håller på och målar schackrutor och gör blommor. Jag får se om jag går förbi senare och tittar. Jag måste i alla fall till den lilla inredningsaffären Lantliv igen för att köpa mer spets. Jag köpte 3 meter igår och tänkte att jag skulle dekorera sänggaveln med det, men det var ju alldeles för lite.

Nu sitter jag här och lyssnar på Salem och tycker att livet är ganska okej.
Det är ett helt annat tempo här uppe. Här kan jag göra precis vad jag vill, när jag vill. Det är nära till allt så man behöver inte planera med bussar och så. Det är underbart!

Nej nu ska jag bädda sängen, diska, duscha och sen gå ut i det fina vädret!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback