Will I ever get through to the end?

publicerad den 2010-03-09 kl 10:14:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Godmorgon.
Jag skulle kunna säga att det känns bättre idag, men då skulle jag ljuga. Jag tänker dock inte ge upp om den positiva känslan som infann sig för några veckor sedan! Den måste gå att få tillbaka! Hur vet jag inte riktigt. Min specialpedagog kommer till mig på torsdag. Hon kanske kan hjälpa mig.

Det finns några människor i mitt liv som betyder så otroligt mycket.
Jag säger det till dom alldeles för sällan. Vissa träffar jag inte så ofta, men det gör inget. När vi väl ses eller pratas vid så spelar det ingen roll. Ni gör mig glad när jag inte längre kan se något ljus. Jag hoppas att ni kan ha överseende med att jag inte hör av mig just nu. När jag mår bättre så ska jag vara en lika bra vän som ni har varit mot mig. Jag hoppas bara att ni orkar vänta. Josse, Jonis, Julls, Frida, Eddie, Dodds, Mirre & Nea, ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anonym
Det får ta den tid det tar..vänner består vet du väl<3 kramis
2010-03-09 @ 17:48:30
Postat av: josefin
<333
2010-03-11 @ 19:15:36
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback