As you see

publicerad den 2010-05-14 kl 00:33:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej!
Som ni ser så gick jag tillbaka till den gamla layouten men uppdaterade headern och färgerna. Jag har också en fråga att ställa till er, och det är mycket viktigt att ni svarar. Är min blogg vänsterställd för er? Alltså, börjar allting precis i vänster sida och slutar någon gång efter halv sidan? Så är det på min dator och jag har försökt allt för att få den centrerad igen. Konstigt är det.

Nu orkar jag inte mer så det blir sängen för mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Doddo
Haha trodde först du menade vänster rent ideologiskt xD Men ja den är till vänster :P Men det är fint iaf! :D
2010-05-14 @ 16:10:46
Postat av: Anonym
japp, ser den också från vänster.. :) <3
2010-05-18 @ 17:00:28
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback