Funeral

publicerad den 2010-05-04 kl 12:56:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.
Idag var det begravning som stod på schemat. Jag kom till kyrkan kl 10 för att sjunga igenom låtarna innan med kantorn. Det hela gick väl bra antar jag. Fast det kändes fruktansvärt konstigt att sitta där när alla grät och jag kände honom inte ens. Jag blev medbjuden på fika efteråt men jag tackade nej. Det skulle ju bara ha varit ännu konstigare. Det kändes som att jag inkräktade på deras område. Som att jag inte var välkommen. Men dom sörjer ju. Jag förstår att dom kanske inte ville ha en utomstående där som inte kände honom. Men, jag blev ju tillfrågad. Det gick väl ganska bra.

Jag måste också berätta om klippningen igår. Tjejen som klippte mig gjorde det på 10 min. 10 min! När Jennie klipper mig brukar det ta minst 45 min! Så ni kan ju tänka er hur jag ser ut i håret. Hon har bara klippt det rakt av. Ingen uppklippning alls. Så det ser ut som om jag hade skurit av håret med ett svärd eller nåt. Som i Mulan! Haha.. Och så är det testar av hår som hon inte har klippt alls. Usch säger jag bara.

På eftermiddagen var jag som sagt på ultraljud av magen. Dety var väldigt... kladdigt. Men ingenting såg konstigt ut i alla fall! Och när jag ändå var på SÖS så passade jag på att hälsa på Jennie som ligger där och har fått en blodpropp i benet. Stackarn. Hon sa att maten var värst, haha. Nästa gång ska jag ta med mig McDonaldsmat, hehe.

Nu ska jag äta lunch och ta det lugnt hela eftermiddagen tills jag ska på kören ikväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback