Intervju

publicerad den 2010-05-27 kl 14:23:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Jag tror att Gud pissar på mitt liv just nu. Medvetet. Jag skulle ha åkt på intervju idag på Skarpnäcks Folkhögskola, eller egentligen igår men då var jag superförkyld. När jag hörde av mig för att meddela att jag inte kunde komma och undrade om det fanns någon annan tid så gjorde dom bara intervjuer igår och idag. Och som ni vet så började jag äta ganska stark medicin i förrgår och magen pajar ur totalt när man äter den. Förra gången jag åt den så spydde jag varje dag. Kul. Så jag mår inte alls bra just nu, jag har fruktansvärt ont i magen och kan inte äta något. Alltså känner inte jag mig jättepeppad på att gå på intervju idag, men jag vet inte vad jag ska göra. Nu har jag ingen chans på den skolan längre bara för att jag var sjuk dom 2 dagarna som dom gjorde intervjuer.
KUL LIV MAN HAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback