Mer medicin

publicerad den 2010-05-17 kl 21:22:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll.
Läkarbesöket idag blev inte som jag hade förväntat mig. Till min stora förvåning så var inte allt som det skulle enligt blodproverna. Jag hade mer än dubbelt så många vita blodkroppar i blodet som man ska ha. Det tyder tydligen på en infektion. Jag hade ju haft ont i huvudet mycket på senaste tiden så jag fick penicillin mot bihålsinflammation. Men, när pappa skulle hämta ut medicinen så fanns inte receptet inskrivet i datorn. Mamma försökte några timmar senare på ett Apotek inne i stan, men det hade inte kommit in då heller. Alltså kommer jag inte kunna börja ta den förrän imorgon kväll. Trist.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback