Söndag

publicerad den 2010-05-02 kl 17:05:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan.
Det blir helt enkelt inte lika mycket bloggande när det är fint väder ute! Jag bloggar när jag har lust helt enkelt. Och det är inte så ofta, haha.

Idag har jag i alla fall varit ute och fixat med en pall som jag hittade i ett förråd på tomten. Den var lite trasig så jag har limmat och tvättat den. Dessutom hittade jag en söt liten hylla som jag tvättade och sen målade vit.

För övrigt så känner jag mig lite stressad inför tisdag. Jag ska ju som sagt sjunga på en begravning då, och låtarna var inte några som jag kunde sedan innan. Jag tänker faktiskt ha text. Bättre att jag har det än att jag sjunger fel. Dessutom har jag ju inte precis fått lång tid på mig. Men jag måste medge att det känns coolt att sjunga för pengar. Jag menar, jag känner ju inte dom här människorna och dom har hört talas om mig! Jag känner pressen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback