Underbara människor

publicerad den 2010-05-12 kl 00:02:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan.
Dagarna bara går nu. Kanske inte så konstigt när man inte gör någonting. Men idag var jag på kören i alla fall, och träffade mina älsklingar. Förra veckan kom ingen av dom! Jag var helt ensam i ett hav av falska röster, haha.. Därför så var det desto roligare att träffa dom idag. Eller roligt är fel ord, underbart! Vi bestämde att vi skulle ses på lördag och gå på bio 2 ggr på en dag. Galna, vi? Nej då. På dagen ska vi se Iron Man 2 och på kvällen Remember Me! Superfab! Som jag har längtat efter att få se Rob i en ny film.. Mums.

Imorgon ska jag till min hälsoterapeut och få massage. Den hette något särskilt men jag kommer inte ihåg vad. Jag är faktiskt lite nervös om jag ska vara ärlig. Jag har aldrig varit på massage förut, och det känns liksom.. intimt. Haha. Kanske tar jag en runda i Farsta Centrum efter!

Godnattpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback