-

publicerad den 2010-11-14 kl 23:53:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte vart jag ska börja. Det känns bara som att det händer så mycket saker runt omkring mig och jag hinner inte riktigt med. Jag har inte längre någon som jag kan prata med om allt och få hjälp av. Min terapeut hjälpte mig att ordna upp allt. Nu känns allt bara kaos. Allt bara snurrar omkring! Jag är nära på att börja gråta hela tiden. Klumpen i halsen försvinner aldrig. Och jag känner mig stressad. Förstår ni att jag känner mig stressad fast jag inte har någon "sysselsättning"? Jag varken jobbar eller går i skolan, men jag känner mig fortfarande stressad. Det är ju helt sjukt. Och samtalet jag fick idag gjorde situationen 1000 gånger värre. Att ha sin egna ångest att oroa sig för är en sak, men att behöva ta itu med någon annans också blir för mycket för mig. Jag började nästa grina själv. 

Okej, det här hjälper ingen. Jag ska gå och lägga mig, ta det lugnt imorgon och försöka komma på någon strategi. Såhär kan det i alla fall inte fortsätta.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback