Min helg

publicerad den 2010-11-21 kl 15:22:08 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!

Igår fyllde min älskade vän Nea 18 år! Hon var bortrest på både min, Mirres & Doddos födelsedagar så hon hade ingen aning om att vi tänkte komma och överraska henne med tårta. Vi slog dock på stort så alla våra familjer kom också och åt middag. Vi kan väl säga att hon minst sagt blev förvånad, haha. Hennes pappa Fredrik hade slagit in en liten telefon i ett superstort paket! Så hon öppnade paket efter paket som låg i varandra. Fruktansvärt roligt när hon kom fram till en strykjärnskartong! Men det var en otroligt rolig kväll! Jag, Mirre & Doddo hade ju dock varit hemma hos Doddo hela dagen och bakat. Roligt! :D

Idag sov jag länge och följde sedan med mamma, pappa & Anton till en julmarknad här i närheten och jag köpte ett decemberljus och 2 nya ljuskoppar som passar ihop med dem jag redan har. Julmys! Vi köpte också med oss glögg och mamma har bakat en saffranskaka som vi ska äta nu!

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Billsfru <3
hahha tack så mycket för överraskningen! <3<3<3
2010-11-23 @ 09:18:59
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback