Ny design

publicerad den 2010-11-04 kl 18:41:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Som ni ser så har jag gjort en ny design! Om ni inte ser den, uppdatera sidan så ska den visa sig. Vad tycker ni? Jag är faktiskt ovanligt nöjd! 

Jag antar att de flesta som läser har höstlov för tillfället, så vad har ni hittat på än så länge? Jag har såklart passat på att träffa vänner som i vanliga fall går i skolan! I måndags hade jag myskväll med Doddo, Mirre & Nea. Det var så härligt! Vi åt vegotacos, lyssnade på jättegammal musik från Lilla Melodifestivalen och tittade på Disneyfilmer. Oslagbart!

I tisdags kväll var jag på bio med Jonina, Frida, Fredric, Santi, Peder och Joninas lillebror Isak! Vi såg The Last Airbender, som jag faktiskt tyckte var riktigt bra! 3D-effekterna var dock inget särskilt. Kändes bara onödigt att sitta där med väldigt ohäftiga glajjor, haha. Men det var jättekul att träffa alla!

Imorgon blir det fullt upp! På morgonen ska jag på yoga, kl 13 till SÖS och på kvällen till gudmor. Fast nu är jag inte säker på att vi ska på middag där längre för mamma är sjuk. Men vi får se. Man kan väl säga att jag önskade att jag kunde hoppa över sjukhusbesöket...

Något jag kanske inte har berättat är att familjen ska upp till fjällen och fira jul! Härligt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback