Trött fredag

publicerad den 2010-11-19 kl 19:31:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej alla söta!

Efter en lite halvjobbig dag är jag hemma igen. Den började med yoga på morgonen, och passet var förjävligt rent utsagt. Försök själva att sitta med armarna ovanför huvudet i typiskt yogaposition i 1 timme! Inte kul. Och efter det en meditation som jag inte gillar. Så nej, ingen bra yogadag idag. Efter det åkte jag till min kära mormor och våldgästade henne med hopp om frukost, vilket jag såklart fick. Vid tolv mötte jag mamma vid hennes jobb för att åka in till SÖS för läkarbesök. Vi var färdiga där runt två och sen åkte vi och hämtade Anton. Men istället för att åka hem då så åkte vi till Anna, där jag spenderade min dag igår, och fikade så att grabbarna skulle få leka lite. Men jag somnade ärligt i soffan! Jag var helt slut. Nu har vi precis ätit middag och jag tror att jag kommer byta om till pyjamas, sätta upp håret i den obligatoriska "slarvknuten" och bädda ner mig i sängen med en chipsskål och titta på New Moon. Jag är fruktansvärt trött! Så godnatt på er.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback