-

publicerad den 2010-09-05 kl 12:34:25 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Hmm, okej..
Jag är officiellt sämst på att blogga. Inte bra. Men jag har helt enkelt ingen lust. Kanske för att ni lämnar så få kommentarer???? Hehe...
Men i alla fall. Dom där shoppingfynden lär ju inte komma upp anytime soon så jag kan ju lika gärna förklara vad jag köpte. Jag kanske förresten hittar bilder på nätet på dom! Wait a minute..
Äh, inte ens hälften av sakerna fanns ju. Men jag kan visa det som fanns.
Transparent skjorta från H&M
Byxor från H&M, fast mina är gröna.
Dessutom köpte jag ett par torgvantar, en beigemelerad kofta med knappar längst ner på ärmarna, en lång, grön tröja, en ljus kamelfärgad kjol, 3 par finstickade strumpor som är beigea, gröna och svarta. Allt från H&M. Plus ett par stickade ljusa strumpbyxor från Gina. Det ni! Nu har jag så det räcker för hela hösten!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback