Computer

publicerad den 2010-09-30 kl 11:06:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!
Det är härligt väder idag! Solen skiner och jag hoppas att det är kallt ute. Jag älskar hösten!
Jag har inte bloggat på ett tag. Jag har helt enkelt inte haft något att skriva om. Smulan växer enormt fort! Hon fyllde 13 veckor i söndags, och det betyder alltså att hon snart är 14 veckor. Hon är världens sötaste!
Förresten så var min bror världens sötaste igår. Och då menar jag inte Anton! Ovanligt va?! Simon har varit sjuk hela veckan så han har varit hemma från skolan. Igår satte han upp mitt skrivbord! Och hämtade den gamla datorskärmen uppe på vinden! Då kanske ni undrar varför jag behöver ett skrivbord och en gammal datorskärm. Jo, jag ska köpa en stationär dator! IDAG! Jag kommer dock få släpa på den själv, så jag hoppas att den inte är supertung. Men jag ska ju bara gå till tunnelbanan och sedan till bussen. Efter det blir det den tunga biten. Att gå från busshållplatsen hem. Men det ska nog gå.


Det här är datorn jag ska köpa! Det är en Compaq SG3-110SC!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback