Önskelista

publicerad den 2010-09-16 kl 14:33:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan!
Idag är det en bra dag! Och gårdagen var fantastiskt bra! Jag kan inte skriva här vad jag har gjort förrän imorgon, för man vet ju inte vem som läser det här och det är topphemligt, haha. Men igårkväll kom både Doddo och Josse hem till mig på kvällen, och det var underbart! Josse och jag har inte träffats på hur många månader som helst, så det var verkligen superroligt!
För att helt byta samtalsämne så är det ju min födelsedag om mindre än en vecka! Jag ska som sagt fira mig med släkt redan nu på lördag, och det är många som efterfrågar önskelista just nu. Jag tror i och för sig inte att det är så många i min släkt/vänner till familjen som läser det här, men ändå! Jag ska skriva ner min otroligt töntiga önskelista! Den är nog en blandning mellan en 6-årings och en tråkig vuxen. Haha!
- Kattunge!
- Eclipse-soundtracket
- Remember Me (filmen)
- Doftljus
- Pengar till dator
- Presentkort/valfri grejer från Panduro
- Bäddset med dubbla örngott
- Stickad kofta (beige/brun/grun)
- Bruna kängor med snörning
- BÄDDMADRASS!

Haha. Jag känner att jag behöver förklara lite för att inte ses som ett totalt pucko. Jag önskar mig en kattunge för att min katt har försvunnit. Han har varit borta i 2 månader nu. Och när det gäller bäddmadrassen så köpte jag ju en 120-säng för egna pengar för något år sedan, och då hade jag inte råd att köpa någon flashing bäddmadrass utan det fick bli den billigaste som är högst 1 cm tjock. Därför vill jag ha en tjockare! Så, då var det utrett!
Ha en underbar dag! Det kommer jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback