-

publicerad den 2011-04-08 kl 09:35:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Tro det eller ej så har jag faktiskt varit uppe i en timme redan. Men de två senaste dagarna har jag i stort sett varit död. Som ni vet så har jag inte varit så intresserad av att vara ute och festa hela nätterna, men i tisdags så var det Neas studentskiva på båten Borgila vid Slussen. Vi hade jättekul, men när vi skulle hem så missade vi nattbussen från Sergel och de går bara en gång i timmen. Så vi skulle alltså fått vänta till kl tre, bland alla taxigubbar. "Gratis taxi" säger de, som om de tror att man är så dum så att man skulle åka med dem. Men som tur var kom Neas snälla pappa och hämtade oss, så vi kom hem innan tre i alla fall. Men sedan dess har jag varit så fruktansvärt trött! Helt galet. Dessutom tog det mer på det känslomässiga än jag hade väntat mig. Jag kände mig verkligen ledsen över att jag aldrig kommer att ha en egen studentskiva. Och det är så dumt att ens tänka på det i och med att det inte finns någonting jag kan göra åt saken.

Men i alla fall. Idag ska jag ta mig till centrum och fixa lite saker. Jag måste ta foton i en sån där hemsk fotoautomat till min nya legitimation och även skicka med foto i en ansökning. Så jag ska även passa på att lägga alla ansökningar till folkhögskolor på lådan och gå till Nordea och ansöka om ny legitimation. Jag har även en check eller vad man ska kalla det som ska lösas ut på Swedbank efter att jag vikarierade på Strandskolan. Jag ska också försöka hinna med att luncha med mamma. Busy day! Men det är fredag, och sol!

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback