:)

publicerad den 2011-08-18 kl 10:39:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Planerna för idag är ändrade. Jag ska fortfarande fixa ny legitimation, men det visade sig att det tog 2 veckor för det att bli färdigt om man gjorde det via skatteverket. Därför åker jag till polisen i Haninge istället och fixar ett nationellt id-kort. Samma sak fast man även kan använda det istället för pass inom ett visst område som jag inte kommer ihåg vad det hette. Men det viktigaste var att det bara tog 5 arbetsdagar. Jag fattar inte att jag alltid ska vara så sent ute? Mitt leg gick ut i september FÖRRA året, och jag har fortfarande inte fixat nytt. Why?!

Förresten så ringde en av mina lärare på Ljungskile Folkhögskola igår och frågade hur det var med mig! Hur jag kände inför skolstarten, om jag hade några frågor och sådär. Hur gulligt som helst! Helt plötsligt kändes allt lite lättare. När jag vet att jag åker iväg till så gulliga människor så gör det det lite lättare att lämna alla underbara människor här. Och jag menar, jag kommer ju tillbaka!

Nu ska jag göra mig i ordning inför fotograferingen av det dumma id-kortet. Joooobbiiiigt!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback