Go run, run, run, yeah it's a long way down

publicerad den 2011-08-17 kl 14:10:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag hade världens mysigaste kväll igår.

Jag träffade sötisarna som jag bombarderade förra inlägget med såklart! Vi hade myskväll hemma hos Dodds. Tacos, 90-talsmusik, babbel, fotografering, skratt. Helt galet. Jag kommer sakna er så att det gör ont. Det börjar kännas som en riktigt dålig idé att åka iväg till Ljungskile och plugga. Jag måste påminna mig själv om att jag faktiskt vill det här. För det gör jag. Jag vill verkligen att jag ska komma dit och känna att det är helt rätt. 

Idag var jag hos Jennie och fixade håret. Det blev lite mörkare (och rödare) än vad jag hade tänkt från början. Men så vet jag ju också att när jag väl sitter där så slår jag alltid till med något mer extremt än vad som var tänkt, haha. Men jag är väldigt nöjd! Hon klippte också av några centimeter så det känns mycket fräschare nu! 

I helgen väntar kräftskiva hos gudmor och ännu mer mys med Doddo, Mirre & Nea. Innan dess måste jag in till skattemyndighetens kontor och fixa ny legitimation också.. Tråkigt men nödvändigt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback