Saturday

publicerad den 2011-08-20 kl 14:21:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej! :)

Jag gjorde absolut ingenting igår, och därför kändes det väldigt onödigt att skriva ett inlägg om det, haha. Eller vad säger ni? Idag är det supermysigt väder om ni frågar mig! Regn, regn och regn! Jag har bakat cupcakes som jag ska ta med mig till Heléne ikväll. Hälften med rosa frosting och hälften med turkos. Dock gick min hemmagjorda spritsare sönder när jag höll på med dem rosa, så 3 av dem ser ganska fula ut. Jag försökte dölja det med strössel, haha.


De ser ganska goda ut va? Hihi..

Frågan är vad man ska ha på sig ikväll. Det är ändå ganska varmt ute. Fast vi ska tydligen sitta inne. Konstigt, eller hur? ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Doddo
Åh så gott! Namnam! :D Kram<3
2011-08-20 @ 17:57:01
Postat av: Billinnea
snyggt carro! :D <3
2011-08-20 @ 21:15:05
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback