Tisdag

publicerad den 2011-08-23 kl 10:55:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Jag har varit upp sedan lite efter åtta och tagit det lugnt. Ätit frukost framför TV:n. Duschat! På tal om det så ramlar all min färg från sommaren bort nu. Jag fjällar på axlar och armar. Inte så kul kanske. Jag måste bli bättre på att smörja in mig. 

Ikväll är det kör, och jag så otroligt glad över att jag hinner gå på en körövning innan jag åker. Det kommer kanske bli lite konstigt i och med att jag sa hej då till alla i våras, men men. Så lätt blir de inte av med mig! Jag hoppas också på att den första gudstjänsten vi ska sjunga på är den 25 september, för då är jag hemma! Men det skulle ju vara för bra för att vara sant. 

Idag tänkte jag börja tvätta lite kläder. Saker som ska med till Ljungskile. Jag lämnar ju kvar lite kläder, så jag får helt enkelt ha på mig sånt som ska stanna hemma tills jag åker. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback