Tvätta

publicerad den 2011-08-25 kl 11:01:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Jag börjar känna mig lite smådålig, inte kul! Jag har en dum känsla i halsen, som att det sitter en luftbubbla i vägen när jag ska svälja. Därför stannar jag hemma och tvättar idag, så får jag åka till Haninge och hämta ut mitt id-kort imorgon istället. Jag orkar helt enkelt inte sitta och åka kommunalt till Haninge idag. 

Min lillebror försov sig idag förresten. Första dagen, haha. Jag var faktiskt uppe efter sju och frågade om inte han skulle gå upp, men han blev bara sur. Sedan var jag inne några minuter senare och frågade när han började men då sa han bara att han hade ställt klockan. Jag gick då och la mig igen i min säng och tittade på film. Vid nio gick jag upp igen och såg att han fortfarande inte hade gått upp, och när jag väckte honom då fick han en himla fart. Plus att han var jättearg. Men jag menar, det var ju inte precis så att jag inte försökte att få upp honom i tid?

Nu ska jag hänga tvätt. Trevligt, trevligt..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback