<3

publicerad den 2011-12-04 kl 12:34:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeej!

Jag har varit upptagen den här helgen! Min alldeles underbara Sofia Bergman har varit här och hälsat på! I fredags var det fint väder och jag hade inga lektioner så vi gick runt i byn och tittade runt lite. Och köpte mat för hur mycket pengar som helst, hehe. Vi hade tacokväll med Sandie, Fredric & Andreas! Igår var vi också nere i byn och fikade på Café Flora, gick runt lite till och sedan hem för att kolla på handbollen. Sverige - Argentina ni vet! Herregud vilken utklassning det blev! Sedan hade vi glöggmys och tittade på julkalendern! Mysigaste lördagen på länge. Och sedan blev den ännu bättre när Fredric kom hem med Skönheten och Odjuret!! Till mig!!! Jag har aldrig blivit så glad för en film, haha. 



Idag borde jag verkligen plugga, men det kommer jag förmodligen inte göra.. Jag känner mig riktigt risig. Jag vaknade med jätteont i halsen, täppt näsa och blåsa på tungan. Inte kul. 

Förresten, har ni tänt andra ljuset?! Det är ju andra advent idag! :) 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback