Feber igeeeen

publicerad den 2011-12-29 kl 12:00:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon.

Ja, gårdagens planer gick det inte så bra med. När jag började städa mitt rum blev jag helt genomsvettig och kände mig extremt trött. Hmm, tänker jag då, varför känner jag igen det här? Jo just det! Feber! Jag kollade med termometern och mycket riktigt hade jag 38,6. Trevligt trevligt. Så det blev inget firande av Jocke igår. Istället låg jag hemma i sängen och tittade på Vampire Diaries. Anton var dock också sjuk så jag var tvungen att laga mat men det blev bara hamburgare. Nu på morgonen hade jag bara 37,8 så jag hoppas att febern bara var en produkt av julafton då jag inte mådde så bra. Om jag tar det lugnt idag och inte stressar så kanske det är lugnt. Man kan ju alltid hoppas!

Vi hörs!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandie
:( dumma feber!! Krya på dig gumman!! <3
2011-12-29 @ 20:20:27
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback