In the darkness I remain

publicerad den 2011-12-11 kl 23:26:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll på er.

Galnaste fredagen på länge, men det är inget jag vill ha en repris på. Vi tog igen oss med en rejäl bakisdag igår. Med pizza, chips och juice mår man alltid bättre, haha. Elleeeer? Det var gött som fasen igår i alla fall. Idag har jag varit snäppet mer produktiv och faktiskt gått ner till affären. Dessutom skrev jag min sista engelskatext för terminen. För att citera Victor; gött som fan! 

Det var bara en liten uppdatering så att ni skulle veta att jag levde. Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Sista hela veckan i skolan innan jullovet ju!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback