Julklappsshopping

publicerad den 2011-12-23 kl 08:28:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Dan före dopparedan och jag har inte köpt en enda julklapp. Illa Carro, illa. Det som är viktigast är dock att köpa en födelsedagspresent till min far som fyller år imorgon. Sen får jag se hur mycket jag har kvar och utgå från det. Något till Anton vill jag ju köpa i alla fall. Jag & mamma ska åka till Farsta Centrum om en timme så att vi är där precis när det öppnar. Det lär ju vara ganska så fullt i affärerna idag. Suck. Jag som hatar folkmassor. 

Annars är dagens planer att julpyssla lite. Knäck kokade jag igår så jag har bara kokostoppar kvar. Sen är jag färdig med det som jag brukar göra innan jul. 

Jag får skriva mer när jag kommer hem. Förhoppningsvis har jag köpt några julklappar då!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback