Julmys

publicerad den 2011-12-19 kl 17:06:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!

Det är måndag idag, fast det känns som fredag! Dagen har gått väldigt fort, och jag blev färdig med Matte B-kursen! Stört skönt! Nu blir mina måndagar och torsdagar betydligt mer softa. Annars har vi ätit julbord och haft det allmänt mysigt. Om en timme är det dags för julspex, som vi skulle ha ägt om det inte hade varit för Robban som bestämde sig för att överge hela klassen och åka hem till Lund istället. Inte okej. Nu får vi köra plan b, som är att dansgruppen uppträder, med Victor & Fredric i spetsen. Jag har aldrig sett Fredric så nervös som han är nu, men det kommer gå asbra!

Kvällen tänker jag spendera på mitt rum, packandes och lyssnandes på julmusik. Kanske lite filmtittande på det också. Men ingen partymåndag! Imorgon ska jag hem!! 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Billinnea
jag hoppas att vi ses på kören din muppgurka! <3
2011-12-20 @ 17:06:57
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback