Mellandagsrean!

publicerad den 2011-12-28 kl 12:17:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Godmorgon!

Jag kan inte fatta att jag redan har varit hemma i en vecka. Tiden går så ofantligt fort. Det känns som att jag nyss kom hit. Dagarna bara går utan att jag gör någonting, haha. Förutom igår! Då var jag i Farsta Centrum med bästa Dodds (även kallad Sofia...) och shoppade på mellandagsrean. Eller hälften av plaggen blev på rean. Lite komiskt att alla plagg jag köpte var svarta, hehe. Eller vad säger du Sandie? ;) Det blev i alla fall ett par byxor, en stickad tröja, en t-shirt och ett linne. Efter shoppingen åkte vi hem till mig, käkade med min familj, bakade kladdkaka och satt sedan fastklistrade vid min TV tittandes på Vampire Diaries. Supermysig dag!

Idag har jag inga planer på dagen, bortsett från att städa mitt rum. Sen jag kom hit har jag bara slängt in allt på golvet. Väskor, kläder, skor, kuddar, allt ligger i en salig blandning. Det måste jag göra någonting åt, så jag ska sätta på stenhög musik och städa! Det kommer ta allt som allt ca fem minuter i och med att mitt rum är väääldigt litet, hehe. Sen ikväll blir det firande av världens bästa Jocke som fyller 18 år idag!

Vi höööörs!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym
Vi saknade dig <3
2011-12-28 @ 23:56:11
Postat av: Sandie
haha jag är inte alls förvånad ;P
2011-12-29 @ 00:13:52
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback