Sjuk hit och sjuk dit

publicerad den 2011-12-05 kl 11:41:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Det är en dålig dag idag. Jag är sjuk. Imorse kunde jag inte få fram ett ord, nu kan jag prata lite tyst. Jag har haft frossa hela natten, och som vanligt när jag har frossa på natten så är jag för borta för att komma på att jag ska ta en ipren. Men jag tog en när klockan ringde vid kvart över sju i alla fall. Då ställde jag om klockan till tio över åtta för då var det dags att väcka Fredric. När jag hade väckt honom gick jag och la mig igen och vaknade för ca en timme sedan. Nu har jag duschat och tänkte gå ut till köket och äta något, men då är städerskan där och städar. Suck. Så jag får vänta tills hon har gått. 

Måndagar är verkligen inte bra att vara sjuk på. Vi har klasstimme, gemsam, tema, matte och engelska. Plus att jag skulle till Johannes idag, men det får jag ställa in. Jag kan ju knappt prata. No good. Istället ska jag titta på Skönheten och Odjuret och läsa ut min bok. Så det så. Och dricka mitt champagne- och fläderte. Mums!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback