SNÖ!

publicerad den 2011-12-06 kl 09:32:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon,

Det snöar nu! :D Det börjde när jag & Fredric var på väg ner efter frukosten! Jag ville fortsätta vara ute men Fredric tvingade in mig.. Han tyckte att jag lika gärna kunde stå inne och titta ut på snön. Inte lika kul! 

Idag kom jag upp till frukosten i alla fall. Vi har tydligen eget arbete både idag och imorgon så jag missar ingenting i skolan, förutom att jag då måste skriva på mitt arbete. Men jag känner mig fortfarande förjävlig så jag får ta det lugnt idag. Titta på Skönheten och odjuret igen t ex, haha. Den är ju så bra!

Förresten, visste ni att vinnarlåten med både Robin och Amanda finns ute på Spotify? Jag tycker att Amanda sjunger bättre i sin version, men jag gillar Robins mer ändå. Jag blir så glad när jag lyssnar på den! Låten heter All This Way. Den går på repeat hemma hos mig!

Nu ska jag tända lite ljus här och mysa. Ha en bra tisdag!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback