X-Factor

publicerad den 2011-12-13 kl 11:04:51 i kategorin Youtube l Kommentera (0)

Godmorgon!

Jag missade luciatåget i matsalen imorse. JAG MISSADE DET! INTE OKEJ! Jag missade dessutom luciamorgon på TV, som jag har kollat på VARJE år sedan jag var jätteliten. VAD FASEN! Jag blir riktigt arg på mig själv. Jag måste ha fått hjärnsläpp igårkväll. Men men, luciamorgon kan man kolla på på svtplay i alla fall, så det ska jag & Sandie göra senare. 

Jag har inte så jättemycket mer att skriva. Jag sitter bara och skriver på mitt arbete nu. Men tänkte bara lägga upp två youtubeklipp från auditions till brittiska X-Factor. Ingen av dem är superbra egentligen, men fasen vad jag grinade igår när jag kollade på dem. Hämta näsdukar innan du tittar.







PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback