Jag ber för mina stackars muskler

publicerad den 2011-01-16 kl 20:23:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll! Jag har precis kommit hem från ett helvetiskt yogapass. Herregud säger jag bara. Det värker i muskler jag inte ens visste att jag hade. Men det var första gången jag var på Friskis nu efter att jag har köpt träningskort. När jag ändå var där passade jag på att boka tid för gyminstruktion imorgon. Nu minsann! 

Idag träffade jag också mina nya sysslingar för första gången! De heter Kasper och Filip, är tvillingar och föddes i augusti. Det var mer än 10 veckor för tidigt så den minsta väger fortfarande bara 3700 g och han är nu snart 5 månader. Pluttis! Deras mamma är från Peru så de ser otroligt gulliga ut med mycket svart hår på skallen. 

Nej nu ska jag sätta mig i vardagsrummet med resten av min familj (förutom Anton då som har gått och lagt sig) och titta på film.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback