Snigelpost

publicerad den 2011-01-06 kl 12:07:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Varför ska det ta så jäkla lång tid att få saker på posten? Vi beställde telefonerna 2 dagar innan julafton och dom har fortfarande inte kommit. Dessutom beställde jag saker från cdon i måndags, och dom skulle ha kommit idag om det inte hade varit en dum jäkla helgdag! Jag gillar inte helgdagar... Haha.

Idag tänkte jag tjata på min pappa lite extra att han ska sätta upp gardinstången ovanför min säng så att jag kan få upp mina fina gardiner där! Det kommer bli såå fint! Jag måste också hitta ett tyg som jag kan klä om min stol med.. Det ramlar liksom bort. Men det är ju gammalt så det är inte så konstigt. 

Så det är hur min dag kommer se ut!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback