Yoga tills solen går upp

publicerad den 2011-01-10 kl 10:17:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ibland är livet härligt. Jag ställde klockan på 8 imorse, och gick faktiskt upp då också. Det var fortfarande mörkt ute men det började långsamt ljusna. Jag tände ljus i vardagsrummet, satte på lugn, meditativ musik, tände rökelse, tog fram min yogamatta och yogade i 40 min. Tänk er att se solen gå upp över en blå himmel och kunna sitta där och bara njuta. Det var underbart. Jag bestämde igår kväll att jag skulle gå upp på morgonen och yoga när jag var inne på Friskis hemsida och såg att passet som jag skulle gå på idag var inställt. Riktigt tråkigt i och med att jag faktiskt kände mig taggad. Men men, nästa pass som jag ska gå på är på fredag så jag får nöja mig med yogan tills dess.

Imorgon ska jag till SÖS kl 9, vilket känns riktigt trist. Jag är så trött på att gå dit och bara prata om ingenting. De verkar tro att de har något form av ansvar över mitt liv, vilket de absolut inte har. Jag önskar att de bara kunde lämna mig ifred. På torsdag ska jag också till SÖS, fast till Hudmottagningen. Det är något som jag har sett fram emot länge. 

Förresten så kom mina spel som jag hade beställt från CDON i fredags. Där av min frånvaro från bloggen, haha.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback