-

publicerad den 2011-07-05 kl 14:47:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,

Känner mig lite smått död idag. Jag vet inte varför. Gårdagen var trevlig med fika hos Anna m. familj, men idag känns allt jobbigt. Jag hade sett fram emot en filmkväll med Jonina igår, men hon skulle jobba så det blev inget av det. Förhoppningsvis blir det nästa måndag istället. Jag antar att det också känns trist att jag faktiskt ska vara hemma hela sommaren. Årets utlandsresa är redan gjord, och den vill jag absolut inte tänka på. Men det skulle kännas skönt att bara komma bort ett tag, med vänner. Jag längtar faktiskt lite till hösten när jag ska till Ljungskile, samtidigt som jag inte vill att sommaren ska ta slut. Det är verkligen både och.

Men det första jag måste ta i tu med nu är definitivt mitt otroligt stökiga rum. Jag skulle ha gjort det i måndags men lägligt nog ringde Mirre och vi gick ut istället. Men nu måste det göras. Jag mår inte bra av att ha kaos runt omkring mig.

Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback