Blue, blue, blue

publicerad den 2011-07-20 kl 17:00:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Jag har ny design på bloggen! Om ni inte ser den, uppdatera sidan. Jag har äntligen tagit mig tid att lära mig GIMP, så då fick det bli en ny design! För att kunna se rätt typsnitt måste ni ladda ner "Throw ny hands up in the air", gratis, HÄR

Jag har spenderat de senaste två dagarna på stranden med Anton. Mamma har varit sjuk och pappa har grävt på tomten (efter den mytomspunna skatten Mirre, eller hur?) så det har fallit på mig att underhålla den lilla vildingen. Det har varit helt okej väder, inte för varmt, så jag har varit nöjd!

I måndags var jag, mamma & Jocke och såg sista Harry Potter! Den var helt sjukt bra! Och jag grinade som en stucken gris i slutet. Jag måste gå och se den igen! 

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback