Happy monday

publicerad den 2011-07-11 kl 10:57:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Hur står det till med er idag? Själv är jag trött, jag kunde inte somna igår. Så irriterande! Men kvällen var jättetrevlig! Vi åt middag i Kungshallen innan bion, som vi brukar göra. Vi delar på en nachotallrik och en tallrik med friterad kyckling, ris och sötsur sås. Supergott! Och filmen var bra! Ganska brutal ibland, och man förväntar sig inte att en liten flicka ska kallblodigt bryta nacken av en annan människa. Men den var bra! Jag ger den 3 av 5!

Idag kommer min underbara Jonina! Sist vi sågs var på hennes studentmottagning för en månad sedan. Idag ska vi bara ta det lugnt, prata och titta på film. Mysigt! Det passar dagens väder, som inte är särskilt soligt. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback