Insnöad

publicerad den 2011-07-27 kl 10:44:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!

Som de flesta vet så har jag ganska lätt för att snöa in på saker. Jag ältar, ältar och ältar. Försöker förstå. Jag har följt nyhetsbevakningen varje vaken timme sedan i fredags kväll. Nu har jag bestämt att det får vara nog. Jag mår verkligen inte bra av det. Det slutar alltid med att jag sitter och gråter. Så idag ska jag, mamma & Anton ut till havet och bada! Eller bada och bada, sola kanske. Det är nog för kallt i vattnet för min del. 

Hörs senare!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Billinnea
iiih vilken snygg header duuuuh! :D jättefin verkligen! <3
2011-08-02 @ 15:51:06
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback