Lägligt

publicerad den 2011-07-06 kl 10:30:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ha. Ha. Ha.

Jag skrev igår att jag kände mig lite smått död men inte visste varför. Nu vet jag. En timme efter att jag skrev inlägget fick jag hemsk huvudvärk igen som jag har haft till och från i en vecka och kollade då tempen. 38,5. HURRA! Som om jag inte har dragits med tillräcklig feber för att räcka en hel livstid. Jag har förmodligen fått bihålsinflammation igen. Mamma ringde till min doktor på SÖS idag men han var på semester. Hon ringde också till våran husläkare men det fanns inga tider. Men jag kan ju säga att jag inte är särskilt pigg på att äta penicillin nu, för då kommer jag inte kunna vara i solen på hela sommaren. That's not happening. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Hela situationen känns bara för mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback