Varmt!

publicerad den 2011-07-22 kl 15:07:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Vilket väder vi har! Fruktansvärt varmt! Jag gillar det inte.. Jag, pappa & Anton var nere en stund vid stranden förut, det var superskönt att bada! Men sen skulle pappa tillbaka för att åka och handla. 

Jag har förresten insett att mina tankar och åsikter om vädret kan vara väldigt provocerande för vissa! Att jag gillar regn och rusk, och faktiskt önskar att det vore betydligt svalare ute. Flera som jag har pratat med blir riktigt arga faktiskt, haha. Men jag kan ju inte hjälpa det heller?!

Nu tror jag att jag ska ställa mig i en iskall dusch. Förresten, min bror fyller 17 om en vecka. Några förslag på födelsedagspresenter?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback