MTV Movie Awards 2011

publicerad den 2011-06-08 kl 11:31:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

För er som har missat det så gick MTV Movie Awards av stapeln natten mellan söndag och måndag, svensk tid! Jag ska erkänna att jag inte satt uppe och tittade, men jag såg reprisen. Vinnarna var;

Best Male Performance - Robert Pattinson 
Best Villain - Tom Felton
Best Jaw Dropping Moment - Justin Bieber
Best Fight - Robert Pattinson VS Xavier Samuel and Bryson Dallas Howard
Best Kiss - Robert Pattinson och Kristen Stewart
MTV Generation Award - Reese Witherspoon
Best line from a movie - Alexys Nycole Sanchez
Best Female Performance - Kristen Stewart
Best Comedic Performance - Emma Stone Easy A
Best Movie - The Twilight Saga: Eclipse

Hehe, jag behöver väl inte berätta att jag röstade på alla Twilightskådisar? Men det var inte det det här inlägget skulle handla om! Det var fashion, fashion, fashion! Jag tycker alltid att det är roligt att se vad kändisarna har på sig på ett event som detta. Därför har jag tagit fram de jag tyckte klädde sig bäst, och det jag tyckte klädde sig värst. 

Bäst klädda, utan inbördes ordning


Alyson Michalka -
Alyson är med i filmen Easy A, och bildar också duon Aly & AJ med sin syster Amanda. Jag tycker att hennes klänning är helt underbar. Det ser ut som att den flyter!


Amber Lancaster - Amber är en amerikansk modell och skådespelerska. Hon spelar med i MTVs program The Hard Times of RJ Berger. Jag tycker att hennes klänning var snygg, men också stylingen i övrigt. Skorna är supersnygga!


Colton Haynes - Colton var faktiskt på audition för rollen som Edward Cullen i Twilight, men som ni alla vet så var det Robert Pattinson som fick rollen istället. Nu kan ni se honom i serien Teen Wolf. När det gäller hans klädsel tycker jag att han är precis lagom casual vs formell. Det som är pricken över i:et är det röda bältet! Snyggt!


Crystal Reed - Crystal kan ni också se i Teen Wolf om ni undrar. Hennes klänning tycker jag är jättesnöt! Den skriker kanske inte gala, men det gör att hon sticker ut. Hennes blåa örhängen fick stå för färgen.


Emma Stone - Emma är en riktigt rolig tjej som ni kan se i filmen Easy A. Hennes klänning är helt underbar! Och färgerna passar verkligen till hennes hår. Clutchen är också extremt snygg.


Kristen Stewart - Krävs det någon presentation? Hon spelar Bella Swan i Twilightfilmerna. Ni kan även se henne i Welcome To The Rileys som Mallory. Hennes klänning är extremt cool! Hon lyckas alltid hitta klänningar som sticker ut men fortfarande väldigt trendiga.


Emma Watson - Spelar Hermione Granger i alla 8 filmer om Harry Potter. Jag tycker att hennes korta hår är otroligt snyggt! Även om jag aldrig skulle våga själv. Hennes klänning är väldigt söt, och skorna passar perfekt till.


Louise Roe - Louise är en engelsk TV-presentatör, modell och modejournalist. Och jag tycker att hon är supersnygg! Hon fullkomligt lyser! Färgen är ju helt fantastisk, och skorna skulle inte alls passa på mig men på henne är de ursnygga.


Tom Felton - Åh Tom, Tom, Tom! Snygga människa! Han spelar Draco Malfoy i Harry Potter-filmerna. Och han är extremt snygg! Hans randiga tröja tillsammans med den mörkblåa kostymen är supersnyggt.


Nikki Reed - Nikki spelar Rosalie Hale i Twilight. Ni kan också känna igen henne från serien OC. Nikki sportade sin nya förlovningsring, grattis säger jag! Hon har förlovat sig med den forna American Idol-deltagaren Paul McDonald. Hennes klänning är jättesnygg, speciellt chiffongen.


För Emma Watson räckte det inte med en ursnygg klänning, för hon sågs även i den här skapelsen backstage! Snyggt!

Värst klädda, utan inbördes ordning

Amanda Bynes -
Amerikansk skådespelerska som b la har spelat i filmen What A Girl Wants, She's The Man och Hairspray. Hennes klänning kunde ha varit snygg, om den hade haft bättre passform uppe vid bysten. Resten är katastrofalt. Väskan, skorna, armbandet. Inte snyggt helt enkelt!


Chris Evans - Chris har b la spelat i Fantastic Four-filmerna, Street Kings och Not Another Teen Movie. Jag tycker att han är väldigt snygg i vanliga fall, men ursäkta mig. Solglasögonen är fula och ser ut att komma från 90-talet. Basebolljackan kan vara snygg, men i de här bruna färgerna är den hemsk.


Nicki Minaj - Eller som hon egentligen heter, Onika Maraj, är rappare och sångerska. Behöver jag förklara varför jag tycker att hon ser hemsk ut? Toppen, BHn, eller vad man nu ska kalla den, är så osmaklig så det är inte sant. 


Rami Malek -
Rami är med i The Twilight Saga: Breaking Dawn, så det dröjer ett tag innan vi får se honom i rollen som Benjamin. Han har också spelat i Natt på Museet och The Pacific. Hans skjorta är hemsk. Färgen är hemsk, modellen är hemsk. Slipsen är också hemsk. Ja, hemskt var ordet.


Skylar Grey - Eller Holly Brook Hafermann som hon egentligen heter, är en amerikansk singer-songwriter och skivproducent. Har hon på sig en sopsäck eller?


Steffanie Sampson och Gary Busey - Steffanie är en amerikansk skådespelerska som b la har spelat i Black Russian. Gary är också skådespelare och har b la spelat i Historien Om Buddy Holly från 1978. Steffanie ser ut som att hon har stannat i 90-talet. Gary har jag inte så mycket emot. Han ser helt okej ut, haha.

Det var det!

Kommentarer
Postat av: emilia
harry potter-skådespelarna har alla blivit så stora och snygga :D
2011-06-11 @ 12:49:35
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Billsfru :3
haha kul att se dina åsikter!! :D håller me dig nästan hela tiden, speciellt på dom hemskt klädda människorna xD <3
2011-06-19 @ 20:40:02
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback