Turkiet

publicerad den 2011-03-08 kl 10:44:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag kommer ihåg när det första jag gjorde varje morgon var att blogga. Jag skrev minst 3 inlägg om dagen! Snacka om att bloggen har havererat. Det har helt gått ur mig, att blogga alltså. Det känns mest konstigt nu. 

Men i alla fall, jag tänkte uppdatera er lite på hur mitt liv har sett ut dom senaste veckorna. Förra veckan var det ju sportlov, och i och med att jag är på en skola så hade även jag det! Skönt. Jag blev dock förkyld veckan innan så i början av veckan var jag mest sängliggande med näsdukar upp över öronen. Det blev en tur till Farsta Centrum för lite shopping på Panduro och lite pysslande hemma. I lördags var jag inne i stan med mamma och mormor och bokade en resa till Alanya, Turkiet, den 22 maj. Superskönt! Det blir jag & mormor som åker.




Senaste gångerna jag har rest så har vi bokat hotell och flyg för sig och inte lagt på något extra alls för att det ska bli så billigt så möjligt. Det måste bli så om familjen ska kunna resa i och med att vi är 5 personer så det blir ganska dyrt. Men nu bokade vi en charter med Apollo, med mat på flyget, transfer och frukost! Det känns otroligt bra! 

Det som är ganska komiskt är att min bror, Simon, ska också åka till Turkiet, fast i slutet av juni. Och igår var mamma & pappa iväg och beställde resa också, och de ska också till Turkiet! Så hela familjen ska till Turkiet men inte tillsammans. Mamma, pappa & Anton åker redan den 2 maj, så de bokade sist men åker först. 

Idag blir det först gymmet, sedan SÖS och till sist kören. Jag kommer vara helt slut ikväll. Jag hoppas att jag får mer energi när jag har tränat, för de senaste dagarna har varit jobbiga. För er som inte vet det så har jag precis slutat med min antidepressiva medicin. Jag började trappa ner redan efter jul, men nu tar jag inga alls. Det suger. Det är otroligt svårt att stå emot när jag bara vill ligga i sängen hela tiden och inte göra ett dugg. Jag vet att det inte blir bättre av det, men det är bara så fruktansvärt svårt. Jag grinar hela tiden, för minsta lilla. Det var så länge sedan jag var utan medicinen så jag hade glömt hur det var.. Pissigt!

Snacka om att byta ämne, haha. Men nu ska jag klä på mig och packa gymväskan. Ha en bra dag! Bättre än mig i alla fall.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback