Inre diskussioner

publicerad den 2011-05-06 kl 09:54:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!

Solen har återvänt till vårat långa land! Hallelujah! Och det känns som att värmen är på väg tillbaka också. Så otroligt skönt. Jag tar ju hand om mammas alla blommor den här veckan, och det gjorde mig minst sagt konfunderad när det blev minusgrader. Jag var tvungen att ta in alla blommor som stod på trappan, för jag tänkte att de kan knappast må bra av att stå ute i sådan kyla. Eller? Pelargoner tror jag att det var. Hur som helst så ställde jag ut de igen alldeles nyss. 

När det gäller myrorna så är det knappt några kvar! De kom in i tisdags, den dagen det var iskallt och snöade, så jag antar att de inte ville vara ute då. Vem ville det liksom? Men nu när det blev relativt varmt igen så gick de ut igen. Så kan det väl vara? Eller så dödade jag alla med myrmedlet.. Men jag vill hellre tro att de lever glada ute i naturen, haha! 

Idag måste jag handla. Jag handlade i och för sig igår också, men det var bara 2 liter mjölk, tomater och schampo till Simon. Inte så mycket att bära alltså. Jag passade på att handla på ICA på söder igår när jag ändå var där. Idag är det betydligt mer som ska handlas, och jag vet inte riktigt hur jag ska få hem allt? Jag kanske kan få Simon att komma och möta mig och hjälpa mig att bära. Igår åkte vi faktiskt samma buss hem så han bar påsen från bussen hem. Jag kan låna en sån där tantväska på hjul av mormor, haha! Eller så kan jag ta med en ryggsäck.. Det blir lättare att bära på ryggen. Okej, mycket intressant inlägg, haha. Jag ska bespara er resten av min inre diskussion och avsluta istället.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sanna
fin blogg =)
2011-05-12 @ 22:09:09
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback